Szybki powrót
W naszym warsztacie został wykonany remont silnika Liebherr D926 TI-E A5, który pracuje w żurawiu samojezdnym Liebherr LTM 1055/1.
Remont silnika obejmował między innymi wymianę panewek głównych, panewek oraz tulejek korbowodowych, pierścieni oraz tulei cylindrów. Wymiany wymagały również 2 tłoki, jedna z głowic oraz większość popychaczy. W układzie paliwowym zainstalowano zregenerowane wtryskiwacze i wymieniony został tzw. wtrysk prowadzący. Układ chłodzenia napędza zregenerowana pompa cieczy.
Przy okazji przeglądowi poddana została pompa hydrauliczna – podczas rewizji wymieniony został w niej komplet uszczelnień żeby na końcu mogła trafić na stanowisko testowe w naszym warsztacie hydrauliki siłowej.
Ponadto regeneracji poddano: wał korbowy, korbowody, głowice, turbosprężarka i blok silnika.
Na koniec silnik zmontowano na nowym komplecie uszczelnień, uszczelniaczy i filtrów oraz dokonano naprawy wiązki elektrycznej.
Po wykonanej naprawie silnik został sprawdzony oraz wstępnie dotarty na hamowni silnikowej w naszym zakładzie.
Kategorie
Często przeglądane