Szybki powrót
W naszym warsztacie została wykonana odbudowa uszkodzonego silnika Liebherr D 926 TI-E A4, pochodzącego z dźwigu samojezdnego Liebherr LTM1060/2.
Remont silnika obejmował między innymi wymianę uszkodzonego bloku silnika, wału korbowego, wałka rozrządu wraz ze szklankami, obudowy rozrządu oraz większości głowic. Następnie silnik został złożony na nowych zestawach naprawczych zawierających panewki główne, panewki oraz tulejki korbowodowe, a także tuleje cylindrów oraz tłoki wraz z pierścieniami. W układzie paliwowym zainstalowano zregenerowane wtryskiwacze oraz pompę wtryskową. Układ chłodzenia silnika otrzymał zregenerowaną pompę wody i nowe termostaty. Zużytą pompę oleju wymieniono na inną, sprawną. W bloku silnika wymienione zostały panewki wałka rozrządu, a sam wałek został zregenerowany.
Ponadto regeneracji poddano: wał korbowy, korbowody, głowice, turbosprężarkę, kompresor powietrza, alternator oraz rozrusznik.
Na koniec silnik zmontowano na nowym komplecie uszczelnień, uszczelniaczy i filtrów.
Po wykonanej naprawie silnik został sprawdzony oraz wstępnie dotarty na hamowni silnikowej w naszym zakładzie.
Kategorie
Często przeglądane