Prosimy o zapoznanie się z najczęściej zadawanymi pytaniami, a w razie chęci poznania szczegółów ofertowych zachęcamy do bezpośredniego kontaktu: telefonicznie, mailowo, poprzez stronę kontaktu.
-
Jak mogę skorzystać z waszego serwisu mobilnego?
Skontaktuj się z naszym doradcą handlowym i omów z nim szczegóły. Możesz to zrobić bezpośrednio z naszym Biurem Obsługi Klienta: +48338704200, biuro@wibako.pl lub skorzystać z formularza kontaktowego.
-
Czy mogę przyspieszyć realizację zamówienia?
Jeśli zależy Państwu na szybszej realizacji zamówienia, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta: +48 33 870 42 00 lub biuro@wibako.pl.
-
Czy jest możliwość wysyłki towaru za granicę?
Oczywiście, że jest taka możliwość! Odległość nie jest dla nas żadną barierą - realizujemy transport na terenie całego świata. W zależności od potrzeb naszych klientów - jesteśmy w stanie zrealizować transport drogowy, morski, a także lotniczy. Aby sprawdzić możliwości oraz koszty transportu do wybranego miejsca - zapraszamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy lub bezpośrednio z naszym Biurem Obsługi Klienta: +48338704200 lub biuro@wibako.pl.
-
Czy jest możliwy odbiór osobisty lub odbiór własnym kurierem?
Oczywiście, jest możliwość odbioru osobistego, bądź własnym kurierem z siedziby naszej firmy. Wcześniej jednak wymagany jest kontakt ze sprzedawcą, bądź z Biurem Obsługi Klienta, aby potwierdzić gotowość towaru i możliwości załadunkowe. Firma jest otwarta w godzinach 7:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku.
-
Masz pytania, na które odpowiedzi tutaj nie znalazłeś?
W przypadku pytań, których odpowiedzi tutaj nie uzyskałeś/aś skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem: +48 33 870 42 00 lub drogą elektroniczną na adres biuro@wibako.pl. Chętnie odpowiemy na każde pytania.