Serwis i naprawa silników Deutz TCD 2013 L04
**Deutz TCD 2013 L04** to silnik o mocnej i kompaktowej konstrukcji, idealny dla **trudnych operacji**, powszechnie stosowany w **sprzęcie rolniczym** (ciągniki), **maszynach budowlanych** i **górniczych**. Charakteryzuje się niskimi kosztami eksploatacji i bezobsługowym napędem zaworów. Diagnostyka, regeneracja i testy stanowiskowe. Odbiór door-to-door w całej Polsce. Gwarancja do 12 miesięcy. **WIBAKO** - Twój partner w regeneracji silników przemysłowych.
- Oryginalne części
- Raport z testów z hamowni po naprawie
- Krótkie terminy
- Wsparcie techniczne i dobór zamienników
Formularz kontaktowy
Typowe objawy uszkodzenia silnika Deutz TCD 2013 L04
Przegrzewanie silnika
Sygnał uszkodzenia **termostatu** (oleju lub sterującego wentylatorem), problemów z **chłodzeniem** (np. dodatkowa chłodnica hydrauliki) lub awarii **wentylatora**.
Problemy z rozruchem
Słabe sprężanie z powodu zastosowania **za grubych uszczelek pod głowicami** lub nadmierne zużycie pierścieni tłokowych.
Utrata mocy i wydajności
Może być spowodowana spadkiem ciśnienia, modyfikacjami w układzie silnika lub stosowaniem biopaliw (biodiesla), które mogą obniżyć moc o 5-9%.
Wyrzucanie oleju i gwizd
Nadmierna kompresja w przegrzanym silniku, która powoduje wyrzucanie oleju odpowietrzeniem, lub **gwizd** świadczący o **kawitacji pompy oleju**.
Co robimy w ramach serwisu
Diagnostyka & testy
Pomiar ciśnień, przepływu, testy na stanowisku.
Regeneracja
Wymiana elementów rotacyjnych, uszczelnień, dotarcie powierzchni.
Kalibracja
Precyzyjne ustawienia zaworów i sterowania.
Modernizacje
Dobór zamienników i adaptacje.
Door-to-door
Odbiór i dostawa w całej Polsce.
Gwarancja & raport
Protokół testów i gwarancja do 12 miesięcy.
Jak wygląda proces naprawy
Kontakt
Telefonicznie lub przez formularz.
Odbiór
Zamawiamy kuriera; możliwy demontaż w terenie.
Diagnostyka
Rozbiórka, pomiary, kosztorys do akceptacji.
Naprawa & test
Montaż, kalibracja, próby na stanowisku.
Opinie klientów
Usunięto usterkę termostatu, koparka Liebherr wróciła do pracy. - Paweł
Silnik odzyskał pełne sprężanie i pali bez problemu. Świetna robota! - Michał
Profesjonalny serwis silnika do maszyny górniczej. - Krzysztof
FAQ - najczęstsze pytania
-
#1.Od czego zacząć?
Pierwszym krokiem jest kontakt z Łukaszem, naszym koordynatorem remontów silników spalinowych. Możesz zadzwonić pod numer +48 33 870 42 15 lub skorzystać z formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie.
-
#2.Jak dostarczyć silnik spalinowy do remontu?
Masz do wyboru kilka wygodnych opcji:
- Dostarczenie osobiste do naszego warsztatu.
- Wysłanie silnika firmą kurierską.
- Możemy również zorganizować przesyłkę kurierską silnika na palecie ze wskazanego miejsca, a po wykonanej usłudze remontowej, kurier dostarczy go z powrotem.
- Jeśli brakuje Ci odpowiedniego zaplecza do demontażu lub montażu, nasz serwis mobilny może przyjechać do Ciebie i wykonać te usługi na miejscu. -
#3.Jak przebiega proces naprawy silnika?
Nasz proces remontu silnika jest dokładny i transparentny:
- Szczegółowa weryfikacja: silnik jest rozmontowywany na części "do ostatniej śrubki" i poddawany szczegółowej weryfikacji.
- Kosztorys i harmonogram: przygotowujemy kompleksowy kosztorys oraz określamy przewidywany czas naprawy.
- Kapitalny remont: po Twojej akceptacji warunków, przystępujemy do kompleksowej naprawy, która zawsze jest kapitalnym remontem, a nie tylko wymianą pojedynczych podzespołów.
- Testy i malowanie: remont kończy się, gdy silnik pomyślnie przejdzie testy na stanowisku hamowni silnikowej. Ostatnim etapem jest profesjonalne malowanie silnika. -
#4.Co znajdziesz w naszej ofercie?
Zawsze staramy się przedstawić Ci najbardziej korzystne rozwiązania, dlatego w zależności od dostępności części zamiennych otrzymasz:
- Wycenę remontu na częściach oryginalnych.
- Wycenę remontu na wysokiej jakości częściach zamiennych.
- Jako alternatywę, możemy zaproponować zakup takiego samego silnika po remoncie z naszego magazynu, co często znacznie skraca czas realizacji. -
#5.Ile trwa naprawa silnika spalinowego?
- Weryfikacja Twojego silnika zajmie nam 1-3 dni od momentu dostarczenia.
- Kosztorys dla typowych napraw otrzymasz w ciągu kolejnego dnia roboczego po zakończeniu weryfikacji.
- Sam remont trwa przeważnie około 3-5 tygodni. -
#6.Jak testujemy silniki spalinowe?
Każdy remontowany silnik jest poddawany rygorystycznym testom na naszej hamowni silnikowej. Jednostka jest obciążana w sposób symulujący pracę w maszynie budowlanej. Podczas testów sprawdzamy kluczowe parametry, takie jak:
- Przebieg mocy i momentu obrotowego.
- Temperaturę cieczy i oleju.
- Ciśnienie oleju w zależności od jego temperatury.
- Zachowanie i zmiany wydajności względem obciążenia.
Cały test trwa średnio od 12 do 24 godzin, w zależności od specyfiki silnika. -
#7.Jaką mam pewność, że silnik będzie działać po naprawie?
Dbamy o najwyższą jakość:
- Remonty wykonujemy wyłącznie na częściach wysokiej jakości, a prace montażowe są zawsze zgodne ze specyfikacją danego silnika.
- Po remoncie silnik jest kompleksowo testowany. Wynik testu jest zawsze dostępny w postaci czytelnego wykresu.
- Na każdy remont otrzymasz 12-miesięczną gwarancję. W przypadku pytań dotyczących montażu lub eksploatacji zachęcamy do korzystania z fachowej wiedzy naszych doradców handlowych poprzez kontakt telefoniczny. -
#8.Czy mogę zrezygnować z naprawy po otrzymaniu kosztorysu?
Tak, możesz zrezygnować z naprawy bez żadnych kosztów po otrzymaniu kosztorysu i przed jego akceptacją.
-
#9.Ile kosztuje remont mojego silnika?
Cena remontu zależy od kilku czynników: modelu silnika, stopnia jego zużycia oraz skali uszkodzeń. Bardzo często możemy podać jedynie przybliżony przedział cenowy, bazując na naszej historii podobnych remontów.
Awaria silnika Deutz TCD 2013 L04? Zaufaj ekspertom!
Skontaktuj się z **WIBAKO**! Zapewniamy profesjonalną diagnozę, kompleksową regenerację i serwis silników Deutz do maszyn budowlanych, rolniczych i górniczych.