Serwis i naprawa silnika Deutz BF4M1012
Kompleksowa regeneracja, precyzyjna diagnostyka i testy stanowiskowe. Silniki Deutz BF4M1012 obsługujemy w pełnym zakresie: układ paliwowy, głowica, wał korbowy, turbosprężarki, pompy, wtryskiwacze i osprzęt. Wspieramy właścicieli maszyn Atlas, Kramer, Terex, Liebherr, Manitou, Hydrema, Schaeff, Bomag i wielu innych.
- Oryginalne części
- Raport z testów z hamowni po naprawie
- Krótkie terminy
- Wsparcie techniczne i dobór zamienników
Formularz kontaktowy
Typowe objawy uszkodzenia silnika spalinowego
Spadek mocy
Silnik traci elastyczność pod obciążeniem, co często występuje w ładowarkach i wozidłach pracujących w ciężkich warunkach.
Nadmierne dymienie
Czarny lub niebieski dym może oznaczać zużycie wtryskiwaczy, turbosprężarki lub układu smarowania charakterystyczne dla eksploatowanych jednostek Deutz BF4M1012.
Nietypowe odgłosy
Metaliczne stukanie lub klekot wskazują na zużycie panewek, wału korbowego lub luz na zaworach.
Wibracje i przegrzewanie
Silnik pracuje nierówno, a temperatura szybko rośnie, co często wynika z problemów w układzie chłodzenia lub pęknięć głowicy.
Co robimy w ramach serwisu
Diagnostyka & testy
Pomiar ciśnień, przepływu, testy na stanowisku.
Regeneracja
Wymiana elementów rotacyjnych, uszczelnień, dotarcie powierzchni.
Kalibracja
Precyzyjne ustawienia zaworów i sterowania.
Modernizacje
Dobór zamienników i adaptacje.
Door-to-door
Odbiór i dostawa w całej Polsce.
Gwarancja & raport
Protokół testów i gwarancja do 12 miesięcy.
Jak wygląda proces naprawy
Kontakt
Telefonicznie lub przez formularz.
Odbiór
Zamawiamy kuriera; możliwy demontaż w terenie.
Diagnostyka
Rozbiórka, pomiary, kosztorys do akceptacji.
Naprawa & test
Montaż, kalibracja, próby na stanowisku.
Opinie klientów
Silnik BF4M1012 po regeneracji pracuje jak nowy. Szybka realizacja i świetny kontakt. - Andrzej
Deutz w wozidle Hydrema naprawiony w terminie, z pełną dokumentacją. - Tomasz
Maszyna Terex wróciła na budowę po kilku dniach. Polecam! - Krzysztof
FAQ - najczęstsze pytania
-
#1.Od czego zacząć?
Pierwszym krokiem jest kontakt z Łukaszem, naszym koordynatorem remontów silników spalinowych. Możesz zadzwonić pod numer +48 33 870 42 15 lub skorzystać z formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie.
-
#2.Jak dostarczyć silnik spalinowy do remontu?
Masz do wyboru kilka wygodnych opcji:
- Dostarczenie osobiste do naszego warsztatu.
- Wysłanie silnika firmą kurierską.
- Możemy również zorganizować przesyłkę kurierską silnika na palecie ze wskazanego miejsca, a po wykonanej usłudze remontowej, kurier dostarczy go z powrotem.
- Jeśli brakuje Ci odpowiedniego zaplecza do demontażu lub montażu, nasz serwis mobilny może przyjechać do Ciebie i wykonać te usługi na miejscu. -
#3.Jak przebiega proces naprawy silnika?
Nasz proces remontu silnika jest dokładny i transparentny:
- Szczegółowa weryfikacja: silnik jest rozmontowywany na części "do ostatniej śrubki" i poddawany szczegółowej weryfikacji.
- Kosztorys i harmonogram: przygotowujemy kompleksowy kosztorys oraz określamy przewidywany czas naprawy.
- Kapitalny remont: po Twojej akceptacji warunków, przystępujemy do kompleksowej naprawy, która zawsze jest kapitalnym remontem, a nie tylko wymianą pojedynczych podzespołów.
- Testy i malowanie: remont kończy się, gdy silnik pomyślnie przejdzie testy na stanowisku hamowni silnikowej. Ostatnim etapem jest profesjonalne malowanie silnika. -
#4.Co znajdziesz w naszej ofercie?
Zawsze staramy się przedstawić Ci najbardziej korzystne rozwiązania, dlatego w zależności od dostępności części zamiennych otrzymasz:
- Wycenę remontu na częściach oryginalnych.
- Wycenę remontu na wysokiej jakości częściach zamiennych.
- Jako alternatywę, możemy zaproponować zakup takiego samego silnika po remoncie z naszego magazynu, co często znacznie skraca czas realizacji. -
#5.Ile trwa naprawa silnika spalinowego?
- Weryfikacja Twojego silnika zajmie nam 1-3 dni od momentu dostarczenia.
- Kosztorys dla typowych napraw otrzymasz w ciągu kolejnego dnia roboczego po zakończeniu weryfikacji.
- Sam remont trwa przeważnie około 3-5 tygodni. -
#6.Jak testujemy silniki spalinowe?
Każdy remontowany silnik jest poddawany rygorystycznym testom na naszej hamowni silnikowej. Jednostka jest obciążana w sposób symulujący pracę w maszynie budowlanej. Podczas testów sprawdzamy kluczowe parametry, takie jak:
- Przebieg mocy i momentu obrotowego.
- Temperaturę cieczy i oleju.
- Ciśnienie oleju w zależności od jego temperatury.
- Zachowanie i zmiany wydajności względem obciążenia.
Cały test trwa średnio od 12 do 24 godzin, w zależności od specyfiki silnika. -
#7.Jaką mam pewność, że silnik będzie działać po naprawie?
Dbamy o najwyższą jakość:
- Remonty wykonujemy wyłącznie na częściach wysokiej jakości, a prace montażowe są zawsze zgodne ze specyfikacją danego silnika.
- Po remoncie silnik jest kompleksowo testowany. Wynik testu jest zawsze dostępny w postaci czytelnego wykresu.
- Na każdy remont otrzymasz 12-miesięczną gwarancję. W przypadku pytań dotyczących montażu lub eksploatacji zachęcamy do korzystania z fachowej wiedzy naszych doradców handlowych poprzez kontakt telefoniczny. -
#8.Czy mogę zrezygnować z naprawy po otrzymaniu kosztorysu?
Tak, możesz zrezygnować z naprawy bez żadnych kosztów po otrzymaniu kosztorysu i przed jego akceptacją.
-
#9.Ile kosztuje remont mojego silnika?
Cena remontu zależy od kilku czynników: modelu silnika, stopnia jego zużycia oraz skali uszkodzeń. Bardzo często możemy podać jedynie przybliżony przedział cenowy, bazując na naszej historii podobnych remontów.
Naprawa Deutz BF4M1012 z gwarancją do 12 miesięcy
Skontaktuj się z nami, aby otrzymać wycenę naprawy lub regeneracji silnika BF4M1012. Oferujemy odbiór i dostawę na terenie całej Polski, szybkie terminy oraz dostęp do części WIBAKO. Kliknij i prześlij zapytanie.